Dziękujemy sponsorom, a Kibiców zapraszamy do gorącego dopingu na trasach odcinków specjalnych ....

SamochĂłd

 

Citreoen C2 R2 Max

w sezonie 2008

pojemność: 1599 cm,
Moc maksymalna: 190 KM OBR/MIN, 175 NM przy 5000 OBR/MIN
Skrzynia biegów: Sekwencyjna 5+1 Sadev
Układ hamulcowy:
Przód tarcze wentylowane
Asfalt: 302 x 26 mm, zaciski 4. tłoczkowe
Szuter: 283 x 26 mm, zaciski 4. tłoczkowe
Tył: Tarcze 280 x 8 mm, zacisko o 2. tłoczkach
Układ kierowniczy: wspomagany hydraulicznie
Koła:
 
Asfalt: Obręcze 6,5 x 16 opony BFGoodrich: 17/60 x 16
      Szuter: Obręcze   6 x 15 opony BFGoodrich: 17/64 x 15
Zawieszenie asflat: Boss regulowane
Zawieszenie szuter: Boss regulowane

Klatka: rozbudowana CHROMOMOLIGDENOWA
Fotele: Kubełkowe Sabelt
Pasy bezpieczeństwa: sześcio punktowe Sabelt
System gaśniczy: Sparco czterodyszowy
Waga: 1030 kg
Wymiary:
Długość: 3666 mm
Szerokość: 1659 mm
Rozstaw osi: 2315 mm
Rozstaw kół przednich: 1495 mm

 Samochody którymi Marcin startował w poprzednich sezonach:

        • Fiat Seicento Sporting,
• Peugeot 206 XS,
• Peugeot 206 RC,
            • Mitsubishi Lancer Evo VII,
• Citroen C2 R2, C2R2 MAX